Zestawienie 15 najpopularniejszych serwisów z filmami online - Niezależny raport!


Nie oszukujmy się, ogromna ilość ludzi ogląda lub poszukuje filmów online. Serwisy które je oferują pojawiają się szybko i równie szybko znikają. Ciężko też znaleźć dobry serwis tego typu. Zazwyczaj trafiamy na wszelkiego rodzaju próby wyłudzenia od nas kasy . Przy tworzeniu niniejszej listy skupiłem się bardziej na filmach, niż na serialach online, które stanowią nieco inny dział.

Zanim jednak zaczniemy niniejsze zestawienie, chciałbym oświadczyć, że nie promuję ani nie namawiam do korzystania z tego typu serwisów, uważam że powinno się to w jakiś sposób uregulować. Zestawienie jest niezależne, i ma charakter informacyjny, a nie promocyjny (Chociaż pizze mogliby postawić za robociznę..)

Pamiętajcie że na kinówkach i dvd ripach cierpi nie tylko przemysł filmowy, ale i wypożyczalnie dvd i blue ray, a także sklepy sprzedające filmy. Niestety jest też sporo starych filmów, lub niezależnych produkcji, których już nie sposób legalnie kupić, i ten problem czeka na rozwiazanie. Do dyskusji zapraszam później. Jak obiecałem w tytule poniżej znajdziecie zestawienie 15 najpopularniejszych serwisów z filmami online! (Kliknij "czytaj więcej" żeby zobaczyć)



15. kino.pecetowiec.pl
Na ostatnim miejscu symbolicznie. Serwis został zamknięty przez policję , nie da się tam juz dostać chyba że przez wayback machine ;)

14. Filmaniak.tv
Nie zrobił na mnie dobrego wrażenia. Większość filmów albo odsyła do płatnych portali albo wogóle nie działa. Na 6 prób odpalenia filmu 6 prób zakończyło się niepowodzeniem.. Jak ktoś lubi sie bawić to może próbować, ja radzę omijać z daleka.

13. Filmy.a33.pl
To samo, co filmaniaku, Spora baza filmów, Ale w większości jest to naciąganie, za dostęp do filmów z CDA (które są darmowe) każą sobie bulić smsami. Reszta playerów to uszkodzone albo wywalone pliki. Nie polecam.

12. Player.pl
Abonament kosztuje 15 zł miesięcznie, chociaż rejestracja jest niby za darmo.
Filmów mają mało, nowości praktycznie nic (chyba że kogoś kręci "Na wspólnej')
Szczerze mówiąc, to wolałbym wydać te 15 zł na kino raz w miesiącu albo ewentualnie doładować sobie chomika.

11. Vod.pl/Ipla.tv
jak kogoś swędzi portfel, i nie martwi sie o kasę, to kto bogatemu zabroni.. Na vod filmyod 6zł i 50 groni, na Ipli pakiety po 6zł 20 zł abonament. Minus VODów to jednorazowe oglądanie, choć niektóre mają opcje pobierania. Sam pomysł nie jest zły, Chociaż prawdziwy kinomaniak zbankrutuje na tym.

10. Joy.tv/Gofilm
Konto płatne od 4zł  jak sie nie zapłaci to jest buforowanie które zajmuje więcej czasu (nadwyrężyło moją cierpliwość). Sprawdzałem, wersję darmową, i nie polecam. Czekałem i czekałem, urosły mi paznokcie i broda, a filmu nie uświadczyłem. Lipa.
Gofilm podobna historia co Joy. Płacisz, - oglądasz. Nie płacisz,- czekasz. Chociaż jak mówiłem ta usługa jest nie warta zachodu, jak ktoś chce to może wykupić, ale po co sie reklamują że darmowe skoro darmowe jest nieoglądalne..

9. Kinohouse.pl
Pierwsza rzecz która mnie tam uderzyła, to okropne opisy do filmów pisane albo przez analfabete albo jakieś szalone robotwory tłumaczące te opisy w locie. Mają naprawdę dużo filmów, premiery,kinówki, Starsze z lektorem i napisami ale wszystko płatne.

8. Seans-online.tv
Działa i nie wymaga rejestracji byłoby ok gdyby nie to, żę tak naprawdę to mało tam filmów. Starsze zazwyczaj działają. Premiery są mieszane, część jest wywalonych, część nie. Można popatrzeć chociaż szału nie ma.

7. Kinoman.tv
Po kilku minutach udało mi się przebrnąć przez 100 tysięcy reklam i odsyłań do stron z dobrze znanym nam syfem: schudnij w 10 dni 30 kilo, sposób na zarobienie milionów w 2 tygodnie, gierkionline i powiększanie penisa. Da się oglądać, ale cała procedura którą trzeba przejść jest męcząca. Serwis dla cierpliwych. Mają sporo filmów i seriali, premier dvd, kinówek, i klasyki.

5. Seansuj.pl
Głównie korzysta z zasobów filmów z cda więc po co wogóle tam wchodzić skoro można wejść na cda,ale także można poszaleć bo filmów jest sporo i to róznych, min kinówki i hity. Częściowo bez rejestracji czy smsów. Niestety to szalona strona, klikasz jeden film, pojawia się drugi, skomplikowane takie oglądanie, zdecydowanie nie dla furiatów..

6. Superfilm.pl
Nie jest taki znowu super. Mało tam filmów, głównie starszych, aż 13 horrorów (!) Dostosowany raczej pod babki. Ja niestety znalazłem tam tylko zjedzonych żywcem toba hoopera :D Reklamy w formie video, ale da się oglądać. Filmów jest ok 400 z czego aż sto to dramaty a 80 to psychologiczne. Osobiście nie przepadam. Hitów czy kinówek tam wielu nie widziałem, ale warto poszukać, Wysokie miejsce daje z powodu małej uciążliwości i większej legalnosci, dość  nieźle się też buforuje.

4. Odpal.to
Moje pierwsze spostrzeżenie, to to, że mają zabawne sztuczne komentarze wklejane seryjnie chyba przez samych siebie, Drugie to to, że wymagają rejestracji. Mają naprawdę niezłą bazę filmów i seriali. Włącznie z hitami, premierami dvd, kinówkami i klasykami. Chociaż ich jakość pozostawia wiele do życzenia ( nawet starsze filmmy są w ohydnej kopii), mnie nie porwała ta strona, ale na pewno ma swoich fanów.

3. Zalukaj.tv
Kiedyś był moim faworytem, do czasu kiedy nie zaczęły z niego wylatywać filmy. (i tak jest do dzisiaj) i nie zaczęło się odsyłanie do innych stron, Poruszanie się jest w miarę czytelne, tylko jeden odsyłator do zewnętrznego playera. Serwis posiada naprawdę dużą bazę filmów i seriali włącznie z hitami, premierami, i klasykami z lektorem i napisami, można spokojnie oglądać.bez rejestrowania się, czy wysyłania smsów

2. Zobaczto.tv
Serwis działa, wszystko jest w miarę ok, są filmy i seriale, kinówki, są hity, są nawet starocie z lektorem i bez. Jest oczywiście troche odsyłaczy ale generalnie to o co nam chodziło, Wszystko gra, duża baza filmów, serwis ma niezłą wyszukiwarkę filmów.

1. CDA.pl
Nieźle sobie radzi.Moim skromnym zdaniem to numero uno mojego zestawienia. Reklamy są, ale w formie filmiku, i pewnie dlatego serwis jeszcze istnieje, ale tą formę reklamy moim zdaniem da się jeszcze przeżyć, Mają ogromną bazę danych z filmami, z lektorem i napisami, Na stronie znajdziemy też kinówki,hity,klasyki z lektorem. Innymi słowy da się oglądać. Bez odsyłaczy, limitów, rejestracji i innych ściem.Cholery niestety mnie nie przekupili, miejsce 1 otrzymali zasłużenie. ;)

2 komentarze: